|
AKTUALIZACJA
Strona główna
Encyklopedia rodzaju wampirzego
Wampirza hierarchia
Historia kainitów
Tradycje
Klany
Sekty
Dyscypliny
Więzy krwi
Wampir: Maskarada
Podręcznik Ventrue
Ważni kainici
Zarząd Ventrue
Teksty różne
Konwenty
Plotki
Sesje
Muzyka
Twórczość
Galeria
Opowiadania
Wirtualna Biblioteka
O mnie
Download
Księga Gości
Ankieta
Linki
Podziękowania
Forum
Conclave- chat
Blog Ventrue1
Potencja
Ta Dyscyplina określa niesamowitą siłę, jaką może wyróżniać się wampir. Ta olbrzymia moc fizyczna pozwala dokonywać heroicznych czynów, daleko wykraczających poza to, do czego zdolny jest zwykły śmiertelnik. Potencja pozwala wampirom wykonywać skoki na wielkie odległości, podnosić większe ciężary i zadawać silniejsze ciosy, które powodują groźniejsze obrażenia. Zasady: Dyscyplina Potencji zapewnia automatyczne sukcesy niemal we wszystkich rzutach na Siłę - jeden automatyczny sukces za każdą jednostkę wartości. Tak więc, większość rzutów bohatera na Siłę kończy się automatycznym powodzeniem, bez konieczności ich wykonywania. Podczas walki wręcz i szermierki te automatyczne sukcesy odnoszą się także do rzutów na zadawane obrażenia.
|
|