AKTUALIZACJA Strona główna Encyklopedia rodzaju wampirzego Wampirza hierarchia Historia kainitów Tradycje Klany Sekty Dyscypliny Więzy krwi Wampir: Maskarada Podręcznik Ventrue Ważni kainici Zarząd Ventrue Teksty różne Konwenty Plotki Sesje Muzyka Twórczość Galeria Opowiadania Wirtualna Biblioteka O mnie Download Księga Gości Ankieta Linki Podziękowania Forum Conclave- chat Blog Ventrue1





Potencja



Ta Dyscyplina określa niesamowitą siłę, jaką może wyróżniać się wampir. Ta olbrzymia moc fizyczna pozwala dokonywać heroicznych czynów, daleko wykraczających poza to, do czego zdolny jest zwykły śmiertelnik. Potencja pozwala wampirom wykonywać skoki na wielkie odległości, podnosić większe ciężary i zadawać silniejsze ciosy, które powodują groźniejsze obrażenia.

Zasady: Dyscyplina Potencji zapewnia automatyczne sukcesy niemal we wszystkich rzutach na Siłę - jeden automatyczny sukces za każdą jednostkę wartości. Tak więc, większość rzutów bohatera na Siłę kończy się automatycznym powodzeniem, bez konieczności ich wykonywania. Podczas walki wręcz i szermierki te automatyczne sukcesy odnoszą się także do rzutów na zadawane obrażenia.