|
AKTUALIZACJA
Strona główna
Encyklopedia rodzaju wampirzego
Wampirza hierarchia
Historia kainitów
Tradycje
Klany
Sekty
Dyscypliny
Więzy krwi
Wampir: Maskarada
Podręcznik Ventrue
Ważni kainici
Zarząd Ventrue
Teksty różne
Konwenty
Plotki
Sesje
Muzyka
Twórczość
Galeria
Opowiadania
Wirtualna Biblioteka
O mnie
Download
Księga Gości
Ankieta
Linki
Podziękowania
Forum
Conclave- chat
Blog Ventrue1
Nefton
Historia: Urodzony w rodzinie rycerskiej, za młodu wyszkolony przez ojca w posługiwaniu się na polu bitwy dwoma mieczami. Była to w owej rodzinie sztuka udoskonalana od wielu pokoleń. Gdy miał 18 lat dołączył to organizowanej właśnie krucjaty przeciwko niewiernym. W czasie bitwy wdarł się głęboko w linie wroga i został pojmany. Okazało się iż ów wojownik który go powalił na ziemie był Assamitą. Wojownik ów postanowił przemienić go w jednego z członków swego klanu jednak transformacji nie dokończył. Obóz w którym się znajdowali został zaatakowany przez jeden z oddziałów krzyżowców. Wglądali oni jednak jakoś inaczej. Mieli zakryte twarze i długie czarne płaszcze ozdobione białymi krzyżami i zwiędłymi różami. Jeden z nich wszedł do namiotu i diabolicznie szybkim cięciem rozpłatał Assamite na pół. Widząc rycerza leżącego po drugiej stronie namiotu i wijącego się w strasznych katuszach obdarzył go mocą swej krwi. Po powrocie do obozu młodzieniec dowiedział się że jego wybawiciel jest jednym z członków klanu Tuethanos do którego i on od teraz należy. Wyjawił mu też że mimo iż od teraz jest wampirem to jednak klan ten znacząco różni się od innych jego członkowie wierzą bowiem iż ich drogą do Golkondy jest tępienie wszelkich przejawów zła i herezji (z klanem Assamitów na czele) zagrażającym chrześcijańskiej Europie. Gdyż mimo swej przemiany zachowali jednak wiarę. Po wyjeździe do zamku zakonu został wyszkolony w posługiwaniu się dyscyplinami klanowymi: Odpornością, Nadwrażliwością oraz Mroczną Obeah a także złożył przysięgę że nigdy nie będzie pił krwi z ludzi przez co po otrzymaniu błogosławieństwa od mistrza zakonu i założyciela klanu uzdrowiciela Tuethansa stał się niepodatny na więzy krwi. W kilka lat potem doszła go wiadomość iż w jego rodzinnych stronach panuje zaraza i że jego ojciec jest umierający i wzywa po niego. Przybywszy do domu przy życiu znalazł tylko najmłodszego brata którego uzdrowił za pomocą umiejętności nabytych w zakonie. Jednak o domniemanym cudzie dowiedział się przejeżdżający w pobliżu inkwizytor. Rozkazał więc rycerzowi by wyjawił mu swój sekret, a gdy ten odmówił. Ogłosił że ów wydarzenie było sprawą diabła i kazał go "zamurować żywcem" w zamkowym lochu zamek zaś zrównać z ziemią by o tym przeklętym rodzie zapomniano na zawsze. O zamku zapomniano na 800 lat . Gdy pewnej nocy obok wzgórza przemykał się pewien Malkavianin tknięty dziwnym przeczuciem zaczął kopać i znalazł długi zamurowany korytarz. Zdjął pieczęć na murze i w tym momencie mur rozsypał się. A piętnasty członek klanu Tuethanos wyszedł w końcu ze swego więzienia.
Wygląd postaci:
Wysoki w długim czarnym płaszczu z kapturem na wysokości serca biały krzyż; płaszcz jest u dołu postrzępiony, pod płaszczem wykonana z czarnego sukna kurtka przewiązana dużym skórzanym pasem przez klatke piersiową biegną jeszcze dwa pasy podtrzymujące na miecze, twarz jak przewiązana czarną chustą zasłaniającą usta.
Na nogach czarne sukienne spodnie i ciężkie skórzane buty do kolan. Widać że pod kurtką jest swego rodzaju zbroja nie widać jednak z czego jest wykonana. Na rękach długie rękawice również skórzane z wyciętymi od spodu otworami.
Ekwipunek
- Powyższa zbroja a raczej kaftan
- Dwa miecze z bogatą ornamentyką ostrza pokryte nalotem tlenku srebra i dziwnymi zaciekami jakby krwi na zbroczu (zbrocze to wgłębienie po środku ostrza).
- Za pasem dwa flakoniki wody święconej
Leże
Na północ od miasta na wzgórzu w miejscu dawnej rodzinnej fortecy wejście jest pod stertą kamieni.
Imię: Nefton
Gracz: Nefton
Klan: Tuethanos
Natura: Rycerz
Postawa: Opiekun
Pokolenie: 12
Ojciec: ??
Przemieniona: ??
Data Urodzenia: ??
Wiek: ??
Atrybuty:
Fizyczne: Siła 4, Zręczność 2, Wytrzymałość 4
Społeczne: Charyzma 2, Oddziaływanie 2, Wygląd 2
Mentalne: Percepcja 3, Inteligencja 3, Spryt 2
Zdolności:
Talenty: czujność 3, uniki , wysportowanie 3
Umiejętnosci: broń 3, krycie się 2, prowadzenie 2, walka 5
Wiedza: lingwistyka 1, medycyna 3, prawo 1
Atuty:
Dyscypliny: Nadwrażliwość 1, odporność 1, Mroczna Obeah 1, akceleracja 1
Cechy pozycji: mentor 1, środki 2, trzoda 1, status 1, pokolenie 1
Cechy charakteru: sumienie 5, samokontrola 3, odwaga 5
Człowieczeństwo: 8
Siła woli: 6
Poziom krwi: 12
WADY
nienawiść (do sabatu)
wrogość (do assamitów)
ZALETY
kodeks honorowy
oburęczność
niezwiązywalność
|
|