|
AKTUALIZACJA
Strona główna
Encyklopedia rodzaju wampirzego
Wampirza hierarchia
Historia kainitów
Tradycje
Klany
Sekty
Dyscypliny
Więzy krwi
Wampir: Maskarada
Podręcznik Ventrue
Ważni kainici
Zarząd Ventrue
Teksty różne
Konwenty
Plotki
Sesje
Muzyka
Twórczość
Galeria
Opowiadania
Wirtualna Biblioteka
O mnie
Download
Księga Gości
Ankieta
Linki
Podziękowania
Forum
Conclave- chat
Blog Ventrue1
Hedeon Jaroslawicz
Tekst pochodzi z dodatku "Świat Mroku 2 edycja".
Tło: Ten zły do szpiku kości i przebiegły członek Rodziny nie martwi się
niczym innym poza swoją władzą. Przez wieki, jego działania doprowadziły go
do szczytów władzy, tylko po to, by znów stoczyć go na dno. Wpływy Hedeona znacznie zmniejszyły się wraz z upadkiem komunizmu, gdyż miał on liczne
sługi wśród elity komunistycznej. Obecnie z niechęcią stara się odnowić kontakty ze sforami Sabatu w krajach bałkańskich w nadziei na odzyskanie
władzy.
Hedeon uważa wszelkie życie (i nieżycie) za przydatne, jeśli służy jego
celom, jego główne schronienie, zamek we wschodniej Polsce, jest strzeżone
przez szlachtę, ghule, które zostały odmienione za pomocą cechy Zniekształcenia. Te nieczyste stworzenia mają pazury, pokrywającą ciało naturalną zbroję i nadrzędne cechy fizyczne. Pracujący w kopalniach Hedeona zostali również zmienieni tak, aby mogli efektywniej pracować. Wsie położone
w okolicy jego zamku przepełnione są ghulami, którzy piją wodę ze skażonych
jego ritae studni, przez co są związani Więzami Krwi z Jarostawiczem. Inni
wieśniacy są zabierani i wykorzystywani jako króliki doświadczalne w różnych
okrutnych doświadczeniach. Niektórzy stali się żywymi pułapkami w jego
lochach lub są żyjącymi częściami pokojów jego fortecy.
Członkowie Rodziny, którzy ulegną jego władzy będą mieli szczęście,
jeśli zostaną wysączeni z krwi od razu, gdyż Hedeon potwierdza złą reputację
swego klanu dotyczącą zamiłowania do tortur. Ci, którym uda się przeżyć,
zostają z nim powiązani Więzami Krwi. Razem z pół tuzinem potomstwa,
wykorzystuje te ofiary do swoich intryg. Jednym z ostatnich sukcesów Hedeona było wrobienie Sabatu w poprowadzenie Krucjaty przeciwko sitom Camarilli w Szczecinie, w Polsce. Skończyło się to wzajemnym zniszczeniem
obydwu stron. Dodatkowo, potomek Hedeona - Elica, stała się księżną miasta w całym tym zamieszaniu.
Członkom Innconu udaje się całkiem niezłe udaremniać bardziej oczywiste intrygi Jarosławicza, ale nawet oni nie mają żadnego pojęcia o rozmiarach zła, jakie czyni. Jak na ironię, inni starożytni Fanatycy, szczególnie
członkowie Sprzysiężenia Oradei, której jest on członkiem, są odpowiedzialni
za opóźnienia w rozprzestrzenianiu się władzy Hedeona. Jednak, z powodu
chaosu, jaki przyniósł ze sobą Sabat, jego przeciwnicy mato mają okazji do
powstrzymywania go. Jest on na dobrej drodze do przejęcia kontroli nad Ligą
i przez to nad całą Wschodnią Europą.
Wygląd: Hedeon ma typowo słowiański typ urody. Jest wysokim
mężczyzną o grubych kościach, a jego ciemne proste włosy opadają mu aż do
ramion. Błysk w jego oczach odzwierciedla horrory, do jakich jest zdolny.
Kreacja bohatera: Czerpiesz dużą przyjemność w zadawaniu bólu i mąk,
zarówno tych fizycznych, jak i psychicznych. Jednak, jesteś przede wszystkim
szlachcicem i zawsze pamiętasz o dobrych manierach. Nawet kiedy okaleczasz
ludzi czy wampiry, mówisz w sposób kulturalny i posługujesz się ozdobnymi
frazesami, nigdy nie podnosząc głosu, nawet by zagłuszyć krzyki swoich ofiar.
Klan: Tzimisce
Natura: Ekscentryk
Postawa: Autokrata
Generacja: 5
Rok Zjednoczenia: 412 n.e.
Wiek pozorny: 30 lat
Atrybuty Fizyczne: Siła 6, Zręczność 6, Odporność 7
Atrybuty Społeczne: Charyzma 6, Oddziaływanie 7, Wygląd 7
Atrybuty Mentalne: Percepcja 4, Inteligencja 6, Refleks 7
Talenty: Czujność 3, Atletyka 4, Walka Wręcz 5, Uniki 4, Empatia 4, Zastraszanie 3, Autorytet 5, Spryt 6
Umiejętności: Oswajanie l, Przemiana Ciała 7, Etykieta 2, Strzelectwo 2,
Szermierka 6, Skradanie się 4, Torturowanie 3
Wiedza: Znajomość Terenu: Wschodnia Europa (Węgry) 5, Wiedza
o Rodzinie 2, Lingwistyka 5, Nauka Wojskowa 3, Polityka 6
Dyscypliny: Animalizm 7, Nadwrażliwość 7, Akceleracja 4, Dominacja 7,
Wytrzymałość 4, Potencja 4, Prezencja 5, Transformacja 5, Taumaturgia 2,
Zniekształcenie 8
Rytuały: (l) Ochrona Świętego Schronienia, Przebudzenie z Werwą,
Zaklęcie Pasterza, (2) Panowanie nad Krwią, Ochrona przed Ghulami
Cechy Pozycji: Znajomości 4, Trzoda 5, Wpływy 4, Mienie 5, Świta 5, Sta-
tus 5
Cechy Charakteru: Sumienie O, Samokontrola 5, Odwaga 4
Człowieczeństwo: O
Sila Woli: 9
|
|