AKTUALIZACJA Strona główna Encyklopedia rodzaju wampirzego Wampirza hierarchia Historia kainitów Tradycje Klany Sekty Dyscypliny Więzy krwi Wampir: Maskarada Podręcznik Ventrue Ważni kainici Zarząd Ventrue Teksty różne Konwenty Plotki Sesje Muzyka Twórczość Galeria Opowiadania Wirtualna Biblioteka O mnie Download Księga Gości Ankieta Linki Podziękowania Forum Conclave- chat Blog Ventrue1



Hedeon Jarosławicz

Hedeon Jaroslawicz



Tekst pochodzi z dodatku "Świat Mroku 2 edycja".


Tło: Ten zły do szpiku kości i przebiegły członek Rodziny nie martwi się niczym innym poza swoją władzą. Przez wieki, jego działania doprowadziły go do szczytów władzy, tylko po to, by znów stoczyć go na dno. Wpływy Hedeona znacznie zmniejszyły się wraz z upadkiem komunizmu, gdyż miał on liczne sługi wśród elity komunistycznej. Obecnie z niechęcią stara się odnowić kontakty ze sforami Sabatu w krajach bałkańskich w nadziei na odzyskanie władzy.

Hedeon uważa wszelkie życie (i nieżycie) za przydatne, jeśli służy jego celom, jego główne schronienie, zamek we wschodniej Polsce, jest strzeżone przez szlachtę, ghule, które zostały odmienione za pomocą cechy Zniekształcenia. Te nieczyste stworzenia mają pazury, pokrywającą ciało naturalną zbroję i nadrzędne cechy fizyczne. Pracujący w kopalniach Hedeona zostali również zmienieni tak, aby mogli efektywniej pracować. Wsie położone w okolicy jego zamku przepełnione są ghulami, którzy piją wodę ze skażonych jego ritae studni, przez co są związani Więzami Krwi z Jarostawiczem. Inni wieśniacy są zabierani i wykorzystywani jako króliki doświadczalne w różnych okrutnych doświadczeniach. Niektórzy stali się żywymi pułapkami w jego lochach lub są żyjącymi częściami pokojów jego fortecy.

Członkowie Rodziny, którzy ulegną jego władzy będą mieli szczęście, jeśli zostaną wysączeni z krwi od razu, gdyż Hedeon potwierdza złą reputację swego klanu dotyczącą zamiłowania do tortur. Ci, którym uda się przeżyć, zostają z nim powiązani Więzami Krwi. Razem z pół tuzinem potomstwa, wykorzystuje te ofiary do swoich intryg. Jednym z ostatnich sukcesów Hedeona było wrobienie Sabatu w poprowadzenie Krucjaty przeciwko sitom Camarilli w Szczecinie, w Polsce. Skończyło się to wzajemnym zniszczeniem obydwu stron. Dodatkowo, potomek Hedeona - Elica, stała się księżną miasta w całym tym zamieszaniu.

Członkom Innconu udaje się całkiem niezłe udaremniać bardziej oczywiste intrygi Jarosławicza, ale nawet oni nie mają żadnego pojęcia o rozmiarach zła, jakie czyni. Jak na ironię, inni starożytni Fanatycy, szczególnie członkowie Sprzysiężenia Oradei, której jest on członkiem, są odpowiedzialni za opóźnienia w rozprzestrzenianiu się władzy Hedeona. Jednak, z powodu chaosu, jaki przyniósł ze sobą Sabat, jego przeciwnicy mato mają okazji do powstrzymywania go. Jest on na dobrej drodze do przejęcia kontroli nad Ligą i przez to nad całą Wschodnią Europą.

Wygląd: Hedeon ma typowo słowiański typ urody. Jest wysokim mężczyzną o grubych kościach, a jego ciemne proste włosy opadają mu aż do ramion. Błysk w jego oczach odzwierciedla horrory, do jakich jest zdolny.

Kreacja bohatera: Czerpiesz dużą przyjemność w zadawaniu bólu i mąk, zarówno tych fizycznych, jak i psychicznych. Jednak, jesteś przede wszystkim szlachcicem i zawsze pamiętasz o dobrych manierach. Nawet kiedy okaleczasz ludzi czy wampiry, mówisz w sposób kulturalny i posługujesz się ozdobnymi frazesami, nigdy nie podnosząc głosu, nawet by zagłuszyć krzyki swoich ofiar.

Klan: Tzimisce
Natura: Ekscentryk
Postawa: Autokrata
Generacja: 5
Rok Zjednoczenia: 412 n.e.
Wiek pozorny: 30 lat
Atrybuty Fizyczne: Siła 6, Zręczność 6, Odporność 7
Atrybuty Społeczne: Charyzma 6, Oddziaływanie 7, Wygląd 7
Atrybuty Mentalne: Percepcja 4, Inteligencja 6, Refleks 7
Talenty: Czujność 3, Atletyka 4, Walka Wręcz 5, Uniki 4, Empatia 4, Zastraszanie 3, Autorytet 5, Spryt 6
Umiejętności: Oswajanie l, Przemiana Ciała 7, Etykieta 2, Strzelectwo 2, Szermierka 6, Skradanie się 4, Torturowanie 3
Wiedza: Znajomość Terenu: Wschodnia Europa (Węgry) 5, Wiedza o Rodzinie 2, Lingwistyka 5, Nauka Wojskowa 3, Polityka 6
Dyscypliny: Animalizm 7, Nadwrażliwość 7, Akceleracja 4, Dominacja 7, Wytrzymałość 4, Potencja 4, Prezencja 5, Transformacja 5, Taumaturgia 2, Zniekształcenie 8
Rytuały: (l) Ochrona Świętego Schronienia, Przebudzenie z Werwą, Zaklęcie Pasterza, (2) Panowanie nad Krwią, Ochrona przed Ghulami Cechy Pozycji: Znajomości 4, Trzoda 5, Wpływy 4, Mienie 5, Świta 5, Sta- tus 5
Cechy Charakteru: Sumienie O, Samokontrola 5, Odwaga 4
Człowieczeństwo: O
Sila Woli: 9