|
AKTUALIZACJA
Strona główna
Encyklopedia rodzaju wampirzego
Wampirza hierarchia
Historia kainitów
Tradycje
Klany
Sekty
Dyscypliny
Więzy krwi
Wampir: Maskarada
Podręcznik Ventrue
Ważni kainici
Zarząd Ventrue
Teksty różne
Konwenty
Plotki
Sesje
Muzyka
Twórczość
Galeria
Opowiadania
Wirtualna Biblioteka
O mnie
Download
Księga Gości
Ankieta
Linki
Podziękowania
Forum
Conclave- chat
Blog Ventrue1
Akceleracja
Ta Dyscyplina definiuje niezwykłą szybkość wampirów, dzięki której w sytuacjach stresowych ich ruchy stają się naprawdę błyskawiczne i w ciągu jednej tury mogą podjąć wiele działań. W normalnych okolicznościach każdy bohater dzieli w turze swoją Sumę, ale bohater z Akceleracją wykonuje dodatkowe akcje bez tych ograniczeń. Za każdą jednostkę wartości Akceleracji wampir wykonuje jedną dodatkową akcję, wykorzystując przy każdej z nich pełną Sumę.
W każdej turze, w której bohater stosuje Akcelerację, musi zużyć jeden Punkt Krwi, nawet jeśli nie wykorzystuje wszystkich przysługujących mu akcji.
Dla przykładu, wampir posiadający Akcelerację 4, który wykonuje w turze tylko trzy akcje, także spala jeden Punkt Krwi.
Nie przedstawiam tu poszczególnych poziomów tej dyscypliny, gdyz powyższe zasady mówią same a siebie. Im wyzsza jest wartość Akceleracji, tym wampir jest szybszy i zwinniejszy.
|
|